Monday, December 01, 2008

Hujan oh hujan...

Time hujan ni, ta tau nak gi jalan mana-mana. Duk umah je la ngan anak-anak..
Muazz pun boring. Tgk la tuh, pakai baju cantik ingat nak gi jalan-jalan... lepak je kat umah nenek...

Hajar lagi best. Tak peduli pun hujan ke...panas ke... hidup cuma sekali... kita enjoy!!!
Hari ni baru je leh jalan. Umu dia dah setahun 3 bulan...kalu ikutkan dah boleh berjangkit dari dinding ke dinding...ukur keliling rumah... kiranya macam ukur perimeter la...

Tapi mlm tadi baru berani lepas tangan...seronok tak terkata dia tadi... huhuh

Hajar akan teruskan usaha... jgn putus asa. Bila Hajar dah pandai jalan, takde la Ummi penat nak dukung Hajar...tak pun, Abi nek kena gendong...huhuhu

Tengok la anak-anakku, kalu esok cuaca baik...kita gi jalan-jalan.
Kalu tak..duk umah tolong nenek kemas umah ye...

7 comments:

Muhammad Anis Ab. Ghani said...

Comei hajar tu....kiut jah.rasa nak cubit pipi.tp takleh,anak dara org.akekekek

Hamidi said...

Cute supo abi dio...huhuhu

Anonymous said...

yela tu...abi dia perasan..padahal cute mcm cik de dia..hehehehhehe

dik ha said...

hajar...tggu cik de balik yer.kita gi jln same2...pinjam myvi cik ngah..xla kene hujan...huhuhu..

fa10 said...

cute la hajar...mcm muka mak dia...

Anonymous said...

cute lg kawe.hehe

Hamidi said...

tima kasih je lah...semua tu anugerah Allah...Alhamdulillah. Ntahlah, ramai yg cakap Hajar ni lebih ikut muka Abi nyer... Anyone can judge...apa pun, Hajar dan Muazz tatap anakku...

Popular Posts