Saturday, May 16, 2009

Hadiah Hari Guru?

Sejak malam tadi, isteri mengadu sakit. Katanya, tak nak ke hospital selagi air ketuban belum keluar. Saya mengikut sahaja. Pengalaman dua orang anak sebelum ni, menyebabkan isteri berkeras tidak mahu 'menginap' lama di hospital.

Namun, pagi ni... contraction datang sekejap-sekejap. Saya tak sanggup melihat isteri kesakitan lagi. Saya packing barang anak-anak untuk dihantar ke rumah pengasuh.

Isteri minta nak baca Surah Maryam sekejap sebelum ke hospital. Saat mencemaskan datang lagi. Akan bermula lagi episod baru dalam hidup kami.

Doakan kami... moga isteri saya dan anak kami akan selamat.

Mungkinkah ini HADIAH yang akan saya terima sempena HARI GURU tahun ini?

Syukur Alhamdulillah... hadiah yang bergitu bermakna.

2 comments:

syanashwa said...

suspens ni.. cepat2 update.. kkshwa doakan segalanya selamat..

amirmukhtar said...

Selamat ustaz selamat & tahniah in advance

Popular Posts