Monday, October 19, 2009

Hari ini, 19 Oktober...

Salam...

Hari ni, 19 Oktober... hadir juga. Maka bertambahlah usia. Menjengah juga ke angka 30. Siapa sangka, siapa menduga... itulah kehidupan. Antara sedar atau dibuai lena...

Hari ini, banyak ucapan... kiriman SMS dan emel, mesej via FaceBook pun ada... terima kasih atas ingatan sahabat semua...

Seawal jam 3.50 pagi, kiriman SMS dari adik bongsu di Mesir... disusuli kiriman SMS dari Along dari Bangi, kemudian adik Ha dari Johor.

Awal pagi nak ke PPD Petaling Perdana, ucapan istimewa dari isteri tercinta... terima kasih, zaujati...

Paling istimewa, panggilan dari Ummi tersayang... 30 minit sebelum saya membentangkan slot. Ucapan selamat hari lahir dan doa dari ummi... amat saya hargai... terima kasih ummi.

Ucapan daripada sahabat dan kenalan sama ada melalui FB dan emel, juga saya hargai... terima kasih.

Hari ini, di Petaling Perdana, selama dua hari. Kemudian hari ni dimaklumkan oleh KJU (Ketua Jurulatih Utama), saya diminta ke PPD Hulu Langat. Maknanya, tambah 2 hari lagi. Kursus Pemantapan Guru j-QAF Ambilan 2008.

Masih ada 2 pakej. Jadual Peperiksaan Akhir Tahun sudah siap diriso, tapi belum diedarkan. Bermula 29 Oktober hingga 3 November 2009. Saya perlu menghabiskan sukatan, khususnya dalam subjek Bahasa Arab, Tahun 3. InsyaAllah... mudah-mudahan Allah permudahkan.


3 comments:

tice said...

TAHniah3 n ALHAMDULILLAH...dah pun masuk 360 bulan usia ustaz!!!

Semoga semuanyer akan ada penambahbaikan....PHYSICALLY n MENTALLY n SPIRITUALLY...Insya-Allah..

Semoga juga POWER untuk menangikis/mengharungi/melalui segala UJIANs yang bakal diTEMPUHI akan dapat dipertingkatkan..

Kesabaran juga akan berlipatGANDA pada usia 360 bulan ini...Insya-Allah

Zubaidi Sulaiman said...

Mabruk..Allahu Thowwil Umrak Wa Wassi' Rizqik...Apa yg menariknya birthday ana 18/10 enta plak 19/10..Bole buat kolaboratif tuu..hehee..cuma ana dah 33 laa..huhukk..tua pulak rasanya..Jumpa kat PPD Petaling Perdana Besok...

miorjqaf said...

Bestnya jadi insan yang disayangi oleh ramai orang.. Tahniah!

Tahniah di atas ulang tahun kelahiran enta yang ke 30..

Semoga dipanjangkan Allah usia enta dalam ketaatan dan ketaqwaan kepadaNya.. Diluaskan rezeki.. dilimpahkan keberkatan.. dan dikurniakan kebaikan yang tak berkesudahan di dunia dan di akhirat.. Amin..

Kulla 'aamin wa enta sohabie bi milyar khayr..

Popular Posts